PFR - Polski Fundusz Rozwoju

Kariera

PFR Ventures jako największy w Europie Środkowo-Wschodniej fundusz funduszy oferuje satysfakcjonującą i stabilną pracę. Tworzymy pracownikom warunki umożliwiające rozwój kariery oraz stałe podnoszenie kwalifikacji.

Zespół ekspertów stawia na efektywną współpracę oraz dynamiczny wzrost kompetencji, przy udziale pasji i zaangażowania. Zapraszamy do współpracy ambitnych specjalistów zainteresowanych unikalną pracą związaną z rynkiem finansowym

stanowisko


Prawnik

Prawnik

Główne zadania:

  • obsługa korporacyjna i wsparcie prawne PFR Ventures sp. z o.o. w zakresie zarządzania częścią portfela inwestycyjnego funduszu inwestycyjnego zamkniętego,
  • przygotowanie dokumentacji konkursowej i obsługa prawna konkursów organizowanych przez PFR Ventures Sp. z o.o.,
  • negocjowanie umów inwestycyjnych z oferentami wyłonionymi w konkursach organizowanych przez PFR Ventures Sp. z o.o.,
  • nadzór prawny nad realizacją umów inwestycyjnych zawartych przez PFR Ventures Sp. z o.o.,
  • przygotowywanie analiz, opinii prawnych i interpretacji przepisów krajowych i unijnych związanych z działalnością PFR Ventures sp. z o.o.

Oczekujemy: 

  • 3 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie prawa spółek handlowych, obsługi korporacyjnej spółek oraz w obszarze fuzji i przejęć (M&A) (najlepiej w zakresie obsługi instytucji finansowych),
  • praktyczna wiedza z zakresu regulacji prawnych rynku kapitałowego ze szczególnym naciskiem na niepubliczny obrót papierami wartościowymi,
  • doświadczenie zawodowe w zakresie obsługi funduszy inwestycyjnych, ze szczególnym uwzględnieniem funduszy inwestycyjnych zamkniętych i ostatnich zmian ustawy o funduszach inwestycyjnych i zarzadzaniu alternatywnymi funduszami inwestycyjnymi oraz bardzo dobra znajomość przepisów dotyczących funduszy inwestycyjnych oraz zasad ładu korporacyjnego instytucji nadzorowanych
  • znajomość procesu inwestycyjnego na rynku niepublicznym (VC lub private equity),
  • wykształcenie wyższe magisterskie,
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację w tym prowadzenie negocjacji/wystąpień publicznych,
  • zorientowanie na rezultaty i wysoką jakość pracy,
  • nienaganna postawa etyczna.

Mile widziane:

  • tytuł radcy prawnego,
  • praktyczne doświadczenie w negocjacji kontraktów i umów inwestycyjnych,
  • znajomość rynku oraz przepisów prawnych dotyczących instrumentów finansowych,
  • znajomość rynku venture capital/private equity w Polsce (mile widziana znajomość tych rynków w Europie i na świcie),
  • znajomość przepisów dotyczących udzielania pomocy publicznych (regulacji krajowych i unijnych),
  • doświadczenie we wdrażaniu projektów unijnych lub finansowanych z budżetu państwa.

Oferujemy:

  • umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
  • pakiet prywatnej opieki medycznej,
  • profesjonalny system szkoleń oraz wsparcie merytoryczne w Grupie PFR,
  • udział w ambitnych i innowacyjnych projektach.

APLIKUJ




Do aplikacji prosimy dołączyć klauzulę następującej treści:


„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PFR Ventures Sp. z o.o ul. Krucza 50, 00-025 Warszawa, jako administratora danych, moich danych osobowych zawartych w niniejszej aplikacji w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji.”

albo klauzulę zgody rozszerzonej o przetwarzanie danych osobowych również do celów przyszłych rekrutacji:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PFR Ventures Sp. z o.o ul. Krucza 50, 00-025 Warszawa, jako administratora danych, moich danych osobowych zawartych w niniejszej aplikacji w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji oraz ewentualnych przyszłych procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez PFR Ventures Sp. z o.o”.

 


Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.


POBIERZ PLIK


Menedżer Inwestycyjny

Menedżer Inwestycyjny

Główne zadania:

  • Wspieranie Dyrektora Inwestycyjnego w kierowaniu Zespołem przygotowującym i przeprowadzającym nabór ofert dla zespołów zarządzających i inwestorów, w wyniku których tworzone będą fundusze VC, w tym:
  1. Opracowywanie warunków i dokumentacji zasad naboru oraz wyboru ofert,
  2. Dokonywanie oceny ofert zespołów zarządzających i inwestorów ubiegających się o utworzenie funduszu VC wspólnie z funduszami zarządzanymi przez PFR Ventures (m. in. badanie biznesplanów, strategii inwestycyjnych, oraz due diligence funduszy VC),
  3. Negocjowanie warunków umów o utworzenie i zarządzanie funduszem VC i doprowadzenie do ich zawarcia,
  • Wspieranie Dyrektora Inwestycyjnego w kierowaniu Zespołem podejmującym działania na rzecz doprowadzenia do utworzenia funduszy kapitałowych współfinansowanych przez PFR Ventures, zgodnie z ustaleniami umów o utworzenie i zarządzanie funduszem VC;
  • Sprawowanie nadzoru właścicielskiego nad działalnością funduszy VC, w tym zapewnienie reprezentacji w organach funduszy VC oraz terminowego i właściwego jakościowo pozyskania informacji;
  • Monitorowanie działalności funduszy portfelowych VC, współfinansowanych przez fundusze zarządzane przez PFR Ventures w zakresie zgodności ich działania z postanowieniami umów o utworzenie i zarządzanie funduszem VC oraz raportowanie zdarzeń z ich działalności;
  • Raportowanie do Dyrektora Inwestycyjnego lub Zarządu PFR Ventures o przypadkach naruszenia przez fundusze VC, przepisów prawa lub postanowień umów inwestycyjnych;
  • Wspieranie Dyrektora Inwestycyjnego w kierowaniu zespołem sporządzającym analizy i rekomendacji do Zarządu PFR Ventures związanych z realizacją umów o utworzenie i zarządzanie funduszem VC;
  • Formułowanie rekomendacji dla Dyrektora Inwestycyjnego lub Zarządu PFR Ventures w zakresie funkcjonowania funduszy VC, w którym inwestorem jest lub może zostać PFR Ventures,
  • Zapewnienie informacji źródłowych oraz terminowe i właściwe jakościowo sporządzanie raportów, zestawień, analiz itp. niezbędnych do realizacji obowiązków PFR Ventures wynikających z przepisów prawa oraz zawartych umów o zarządzanie powierzonymi środkami w celu utworzenia funduszy VC;
  • Wykonywanie innych zleconych prac, związanych z realizacją zadań PFR Ventures.

 

 

Oczekujemy:

  • Wykształcenia wyższego;
  • Co najmniej 4-letniego doświadczenia zawodowego, preferowane doświadczenie w funduszu funduszy, funduszu VC lub private equity, lub asset management na rynku akcji;
  • Znajomości procesu inwestycyjnego na rynku niepublicznym (VC lub private equity);
  • Znajomości KSH;
  • Biegłej znajomości języka angielskiego;

 

Mile widziane posiadanie certyfikatu potwierdzającego przygotowanie teoretyczne np. CFA, doradca inwestycyjny, makler, ACCA.

 

Oferujemy:

  • umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy;
  • pakiet prywatnej opieki medycznej;
  • profesjonalny system szkoleń oraz wsparcie merytoryczne w Grupie PFR;
  • udział w ambitnych i innowacyjnych projektach;

 

APLIKUJ



Do aplikacji prosimy dołączyć klauzulę następującej treści:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PFR Ventures Sp. z o.o ul. Krucza 50, 00-025 Warszawa, jako administratora danych, moich danych osobowych zawartych w niniejszej aplikacji w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji.”

albo klauzulę zgody rozszerzonej o przetwarzanie danych osobowych również do celów przyszłych rekrutacji:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PFR Ventures Sp. z o.o ul. Krucza 50, 00-025 Warszawa, jako administratora danych, moich danych osobowych zawartych w niniejszej aplikacji w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji oraz ewentualnych przyszłych procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez PFR Ventures Sp. z o.o”.


Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. 

Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.


Asystent (f/m) Zarządu ds. Korporacyjnych

Asystent (f/m) Zarządu ds. Korporacyjnych

Główne zadania:

  • obsługa i wsparcie administracyjnoprawne i korporacyjne Spółki,
  • przygotowywanie wniosków do sądu rejestrowego KRS/urzędów,
  • archiwizowanie dokumentacji korporacyjnej Spółki (tj. katalogowanie, skanowanie, kserowanie, wprowadzanie do dysku wspólnego i sporządzanie kopii dokumentacji),
  • koordynacja obiegu dokumentów w Spółce,
  • samodzielne prowadzenie rejestrów dokumentów korporacyjnych spółki w wersji papierowej i elektronicznej,
  • sporządzanie dokumentacji związanej z zapytaniami ofertowymi Spółki oraz prowadzenie procesu zakupowego i archiwizacja dokumentacji zakupowej,
  • bieżące wsparcie Departamentu Prawnego.

 

Oczekujemy:

  • roczne doświadczenie zawodowe w zakresie pracy biurowej/asystenckiej ze szczególnym uwzględnieniem kancelarii prawnych,
  • wykształcenie wyższe lub studenci/tki ostatnich lat,
  • bardzo dobra znajomość pakietu programów Microsoft Office,
  • dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • odzielność uwagi,
  • wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, wysoka kultura osobista
  • drobiazgowość-dokładność-rzetelność,
  • zorientowanie na rezultaty i wysoką jakość pracy,
  • bardzo dobra organizacja czasu pracy, odpowiedzialność i zaangażowanie,
  • nienaganna postawa etyczna.

 

Mile widziane:

  • praktyczne doświadczenie w pracy asystenckiej w międzynarodowych kancelariach prawnych.

 

Oferujemy:

  • umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
  • pakiet opieki medycznej,
  • profesjonalny system szkoleń oraz wsparcie merytoryczne w Grupie PFR.

 

APLIKUJ


Do aplikacji prosimy dołączyć klauzulę następującej treści:

 

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PFR Ventures Sp. z o.o ul. Krucza 50, 00-025 Warszawa, jako administratora danych, moich danych osobowych zawartych w niniejszej aplikacji w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji.”

albo klauzulę zgody rozszerzonej o przetwarzanie danych osobowych również do celów przyszłych rekrutacji:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PFR Ventures Sp. z o.o ul. Krucza 50, 00-025 Warszawa, jako administratora danych, moich danych osobowych zawartych w niniejszej aplikacji w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji oraz ewentualnych przyszłych procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez PFR Ventures Sp. z o.o”.


Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.


Manager ds. Zgodności i Zarządzania Ryzykiem

Manager ds. Zgodności i Zarządzania Ryzykiem

Główne zadania:

  • Nadzór nad działalnością Spółki oraz Funduszy zarządzanych przez PFR Ventures sp. z o.o. w zakresie zgodności z przepisami prawa, wytycznymi organów nadzoru oraz regulacjami wewnętrznymi,
  • Przeprowadzanie kontroli wewnętrznych, sporządzanie dokumentacji pokontrolnej oraz monitorowanie wydanych rekomendacji,
  • Dokonywanie niezależnej oceny systemu kontroli wewnętrznej oraz procesów zarządzania ryzykiem w Spółce, w tym adekwatności i skuteczności stosowanych mechanizmów kontrolnych,
  • Nadzorowanie przepływu informacji poufnych, informacji stanowiących tajemnicę zawodową oraz innych informacji prawnie chronionych,
  • Zapewnienie odpowiednich mechanizmów dotyczących przeciwdziałania i zarządzania konfliktami interesów oraz zarządzanie konfliktami interesów,
  • Monitorowanie transakcji własnych dokonywanych przez osoby powiązane z Funduszem,
  • Budowanie świadomości wśród pracowników Funduszu w zakresie zarządzania ryzykiem braku zgodności, w tym przygotowanie i realizacja szkoleń pracowników, zapewnienie pracownikom wsparcia w zakresie interpretacji przepisów w obszarze identyfikowania i zarządzania konfliktami interesów oraz zarzadzania ryzykiem braku zgodności,
  • Koordynowanie współpracy z zewnętrznymi organami nadzoru i kontroli, w tym koordynację i monitorowanie wykonania zaleceń i rekomendacji wydanych po kontrolach przeprowadzonych w Spółce lub Funduszach przez te organy,
  • Sporządzanie analiz i raportów dla Zarządu (w tym w szczególności na potrzeby prowadzonych przez Spółkę badań due diligence) oraz na potrzeby/zlecenie Rady Nadzorczej Spółki,
  • Przekazywanie Zarządowi okresowych informacji o stwierdzonych ryzykach i słabościach mechanizmów kontroli wewnętrznej oraz o efektach podjętych działań w celu ich usunięcia,
  • Wsparcie w tworzeniu, opiniowaniu, aktualizacji i publikacji wewnętrznych regulacji oraz wewnętrznych dokumentów związanych z działalnością operacyjną Spółki oraz Funduszy zarządzanych przez Spółkę w celu zapewnienia zgodności działalności Spółki z przepisami prawa, nadzór nad przestrzeganiem regulacji wewnętrznych,

 

 

Oczekujemy:

  • Minimum 5 lat doświadczenia na stanowisku Compliance Officera / Inspektora Nadzoru udokumentowanego pracą w instytucjach finansowych (TFI, Domu Maklerskim lub w Banku),
  • Wykształcenia wyższego (preferowane wykształcenie ekonomiczne lub prawnicze),
  • Praktycznego rozumienia procesów operacyjnych i inwestycyjnych związanych z zarządzaniem funduszami inwestycyjnymi,
  • Doświadczenia w zakresie kontroli wewnętrznej,
  • Znajomości zasad ładu korporacyjnego,
  • Doskonałej organizacji pracy,
  • Umiejętności pracy pod presją czasu,
  • Umiejętności analitycznych,
  • Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office,
  • Komunikatywności;
  • Samodzielności,
  • Dobrej znajomości języka angielskiego,
  • Umiejętności pracy w zespole oraz elastyczności.

 

Oferujemy:

  • Umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy;
  • Pakiet prywatnej opieki medycznej;
  • Profesjonalny system szkoleń oraz wsparcie merytoryczne w Grupie PFR;
  • Udział w ambitnych i innowacyjnych projektach.

 

APLIKUJ



Do aplikacji prosimy dołączyć klauzulę następującej treści:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PFR Ventures Sp. z o.o ul. Krucza 50, 00-025 Warszawa, jako administratora danych, moich danych osobowych zawartych w niniejszej aplikacji w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji.”

albo klauzulę zgody rozszerzonej o przetwarzanie danych osobowych również do celów przyszłych rekrutacji:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PFR Ventures Sp. z o.o ul. Krucza 50, 00-025 Warszawa, jako administratora danych, moich danych osobowych zawartych w niniejszej aplikacji w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji oraz ewentualnych przyszłych procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez PFR Ventures Sp. z o.o”.


Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami.

Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.




Analityk Inwestycyjny/Associate

Analityk Inwestycyjny/Associate

Główne zadania:

  • Wspieranie Zespołu przygotowującego i przeprowadzającego nabór ofert dla zespołów zarządzających i inwestorów, w wyniku których tworzone będą fundusze VC, w tym:

    a. Opracowywanie warunków i dokumentacji zasad naboru oraz wyboru ofert,
    b. Dokonywanie oceny ofert zespołów zarządzających i inwestorów ubiegających się o utworzenie funduszu VC wspólnie z funduszami zarządzanymi przez PFR Ventures (m. in. badanie biznesplanów, strategii inwestycyjnych oraz due diligence funduszy VC),
    c. Przygotowywanie negocjacji warunków umów o utworzenie i zarządzanie funduszem VC i doprowadzenie do ich zawarcia.
  • Wspieranie Zespołu podejmującego działania na rzecz doprowadzenia do utworzenia funduszy kapitałowych współfinansowanych przez PFR Ventures, zgodnie z ustaleniami umów o utworzenie i zarządzanie funduszem VC;
  • Wspieranie sprawowania nadzoru właścicielskiego nad działalnością funduszy VC, w tym poprzez terminowe i właściwe jakościowo pozyskiwanie informacji;
  • Monitorowanie działalności funduszy portfelowych VC, współfinansowanych przez fundusze zarządzane przez PFR Ventures w zakresie zgodności ich działania z postanowieniami umów o utworzenie i zarządzanie funduszem VC oraz raportowanie zdarzeń z ich działalności;
  • Raportowanie do Dyrektora Inwestycyjnego o przypadkach naruszenia przez fundusze VC, przepisów prawa lub postanowień umów inwestycyjnych;
  • Sporządzanie analiz i rekomendacji dla Dyrektora Inwestycyjnego związanych z realizacją umów o utworzenie i zarządzanie funduszem VC;
  • Formułowanie rekomendacji dla Dyrektora Inwestycyjnego w zakresie funkcjonowania funduszy VC, w którym inwestorem jest lub może zostać PFR Ventures;
  • Zapewnienie informacji źródłowych oraz terminowe i właściwe jakościowo sporządzanie raportów, zestawień, analiz itp. niezbędnych do realizacji obowiązków PFR Ventures wynikających z przepisów prawa oraz zawartych umów o zarządzanie powierzonymi środkami w celu utworzenia funduszy VC;
  • Wykonywanie innych zleconych prac, związanych z realizacją zadań PFR Ventures. 

 

Oczekujemy:

  • Wykształcenia wyższego;
  • Co najmniej 2-letniego doświadczenia zawodowego, preferowane doświadczenie w funduszu funduszy, funduszu VC lub private equity, lub asset management na rynku akcji;
  • Znajomości procesu inwestycyjnego na rynku niepublicznym (VC lub private equity);
  • Znajomości KSH;
  • Biegłej znajomości języka angielskiego.

 

Mile widziane posiadanie certyfikatu potwierdzającego przygotowanie teoretyczne np. CFA, doradca inwestycyjny, makler, ACCA.

 

 

Oferujemy:

  • umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy;
  • pakiet prywatnej opieki medycznej;
  • profesjonalny system szkoleń oraz wsparcie merytoryczne w Grupie PFR;
  • udział w ambitnych i innowacyjnych projektach;

 

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji (list motywacyjny oraz CV) podając w temacie numer referencyjny i nazwę stanowiska klikając:

 

APLIKUJ



Do aplikacji prosimy dołączyć klauzulę następującej treści:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PFR Ventures Sp. z o.o ul. Krucza 50, 00-025 Warszawa, jako administratora danych, moich danych osobowych zawartych w niniejszej aplikacji w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji.”

albo klauzulę zgody rozszerzonej o przetwarzanie danych osobowych również do celów przyszłych rekrutacji:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PFR Ventures Sp. z o.o ul. Krucza 50, 00-025 Warszawa, jako administratora danych, moich danych osobowych zawartych w niniejszej aplikacji w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji oraz ewentualnych przyszłych procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez PFR Ventures Sp. z o.o”.

 

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami.

 

Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.




Recepcjonista (F/M)

Recepcjonista (F/M)

Miejsce pracy: Warszawa Centrum, Polska

Numer ref.: PFRV/07/2018

Termin: 31 sierpnia 2018

 

 

Do zadań kandydata będzie należało:

  • prowadzenie bieżących spraw administracyjno-biurowych,
  • nadzór nad obiegiem korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
  • organizowanie i obsługa posiedzeń/narad organów Spółki,
  • bieżąca obsługa recepcji,
  • organizacja spotkań,
  • współpraca i komunikacja z wewnętrznymi jednostkami i innymi podmiotami Grupy PFR,
  • dbanie o wizerunek Spółki.

 

Od kandydata oczekujemy:

  • wykształcenia wyższego,
  • 2-letniego doświadczenia zawodowego w zakresie obsługi biura,
  • umiejętności pracy pod presją czasu,
  • zorientowania na dostarczanie rezultatów i wysoką jakość pracy,
  • umiejętności pracy w zespole,
  • nienagannej postawy etycznej,
  • mile widziana: znajomość języka angielskiego.

 

Wybranemu kandydatowi oferujemy:

  • umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
  • pakiet opieki medycznej,
  • szansa na rozwój zawodowy i podwyższanie kwalifikacji zawodowych,
  • udział w ambitnych i innowacyjnych projektach.

 

 

APLIKUJ



Do aplikacji prosimy dołączyć klauzulę następującej treści:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PFR Ventures Sp. z o.o ul. Krucza 50, 00-025 Warszawa, jako administratora danych, moich danych osobowych zawartych w niniejszej aplikacji w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji.”

albo klauzulę zgody rozszerzonej o przetwarzanie danych osobowych również do celów przyszłych rekrutacji:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PFR Ventures Sp. z o.o ul. Krucza 50, 00-025 Warszawa, jako administratora danych, moich danych osobowych zawartych w niniejszej aplikacji w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji oraz ewentualnych przyszłych procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez PFR Ventures Sp. z o.o”.


Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. 

Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.


Przebieg procesu rekrutacyjnego w PFR Ventures:
1. Selekcja nadesłanych aplikacji - realizowana jest w oparciu o wymagania wskazane w ogłoszeniu o pracę.
2. Spotkanie z pracownikiem HR i przedstawicielem obszaru biznesowego, do którego prowadzona jest rekrutacja - wywiad mający na celu ocenę motywacji do zmiany pracy i realizacji zadań na nowym stanowisku, w nowej organizacji. Spotkanie ma na celu poznanie oczekiwań kandydata, planów rozwoju zawodowego i kompetencji.
3. Weryfikacja umiejętności i kompetencji niezbędnych do pracy na danym stanowisku.
4. Zakończenie procesu rekrutacyjnego - decyzja o zatrudnieniu podejmowana jest w oparciu o zrealizowany w pełni proces rekrutacyjny, skutkuje złożeniem wybranemu kandydatowi przez Polski Fundusz Rozwoju oferty pracy, określającej warunki zatrudnienia.

0%